¹Visa, Inc., Birden Fazla Duyuya Hitap Eden Markalamanın Değeri: Kartsız Ödeme Deneyimlerinde Ses ve Animasyon Öğeleri, 2016
Duyusal markalama nedir?
Visa Duyusal Markalama, uygun olan durumlarda animasyon, ses ve dokunsal titreşim kullanarak bir Visa işleminin onaylandığını bildiren bir dizi dijital marka öğesidir.
İşlemler sırasında ne beklenmelidir
Bir Visa işlemi onaylandıktan sonra, tüketici bir ses duyabilir, bir animasyon görebilir ve akıllı telefonlar gibi bu özelliğin aktifleştirildiği cihazlarda, dokunsal titreşim hissedebilir. Yeni ödeme teknolojileri dünyasında, bu işaretler Visa kullanarak ödeme yaptıkları takdirde müşterilerin güvende hissetmelerine yardımcı olur.¹
Ödeme deneyimi değişiyor.
Duyusal deneyim, onaylanmış Visa işlemleri için ekstra bir teyit sağlar.