Değişen sektör için yenilikçi ödeme deneyimi

Visa Duyusal Markalama’nın ödeme çözümünüzü farklılaştırmanız ve daha fazla müşteri çekmeniz konusunda size nasıl yardımcı olabileceğini öğrenin.

Visa Duyusal Markalama Nedir?

Bir Visa işlemi onaylandığı zaman, uygun olan durumlarda tüketicinin ödeme deneyimini ön plana çıkarmaya yardımcı olmak üzere bir animasyon, ses ve dokunsal titreşim oluşur. Ödeme yöntemleri geliştikçe, duyusal markalama Visa kullanılarak yapılan alımları için tüketicilere onay garantisi sağlar.

A smartwatch, a laptop, a smartphone, and a sales terminal all showing a circle with a checkmark in it and the word Approved below.

Faydaları keşfedin

Visa Duyusal Markalama tüketicileri Visa ile yaptıkları alışverişlerin onaylandığı konusunda bilgilendirir. Üye iş yerlerine, rekabette öne çıkmalarına yardımcı olacak bir ödeme çözümü sunar.

Woman merchant handing customer her card after completing sale.
Three people sitting on a couch and looking at one person's tablet while chatting.

İşletmeniz için yeni bir fırsat

Visa Duyusal Markalamayı ödeme çözümünüze entegre edin. Size aradığınız avantajı sunabilir ve yeni fırsatlar elde etmenizi sağlayabilir.

Illustration of a house on a phone representing enhanced perception.

Gelişmiş algı

Yüzde 94 teknoloji ortakları için daha elverişli olduğunu belirtti.¹

An illustration of a circle pointing in different directions representing customization.

Dahili kişiselleştirme

Renk setleri, arka planlar ve diğer tasarım seçenekleri sizi diğerlerinden farklı kılar.

Illustration of a hand holding a Visa card.

Kolay entegrasyon

Visa Duyusal Markalama asgari düzeyde mühendislik çalışması gerektirir.


Visa Duyusal Markalamayı Entegre Etme

Visa Duyusal Markalama araçlarını ve kaynaklarını keşfedin. Duyusal markalamayı ödeme çözümünüze sorunsuz bir şekilde eklemenize yardımcı olmak üzere tasarlanmışlardır.

A woman and a man looking at a tablet together.

Sorular ve Yanıtlar

Sık sorulan sorulara yanıt alın.