Visa Duyusal Markalama Nedir?
Bir Visa işlemi onaylandığı zaman, uygun olan durumlarda tüketicinin ödeme deneyimini ön plana çıkarmaya yardımcı olmak üzere bir animasyon, ses ve dokunsal titreşim oluşur. Ödeme yöntemleri geliştikçe, duyusal markalama Visa kullanılarak yapılan alımları için tüketicilere onay garantisi sağlar.
Visa Duyusal Markalama, Visa ile yapılan bir alışverişim onaylandığını teyit etmek üzere, uygun olan durumlarda, görüntü, ses ve titreşimi kullanır.
Faydaları keşfedin
Visa Duyusal Markalama tüketicileri Visa ile yaptıkları alışverişlerin onaylandığı konusunda bilgilendirir. Üye iş yerlerine, rekabette öne çıkmalarına yardımcı olacak bir ödeme çözümü sunar.
Hızlı ve kolay ödemeler
Ödemeleri daha kolay yapın. Kullanıcıların yüzde 87’si işlemlerinin hızlı ve kolay olarak gerçekleştiğini düşündü.¹
Marka yenilikleri
Kalıcı bir etki bırakın. Kullanıcıların yüzde 82’si ödeme deneyimlerinin yenilikçi olduğunu düşündü. ¹
¹ Visa, Inc., Birden Fazla Duyuya Hitap Eden Markalamanın Değeri: Kartsız Ödeme Deneyimlerinde Ses ve Animasyon Öğeleri, 2016
İşletmeniz için yeni bir fırsat
Visa Duyusal Markalamayı ödeme çözümünüze entegre edin. Size aradığınız avantajı sunabilir ve yeni fırsatlar elde etmenizi sağlayabilir.
¹ Visa, Inc., Birden Fazla Duyuya Hitap Eden Markalamanın Değeri: Kartsız Ödeme Deneyimlerinde Ses ve Animasyon Öğeleri, 2016
Visa Duyusal Markalamayı Entegre Etme
Visa Duyusal Markalama araçlarını ve kaynaklarını keşfedin. Duyusal markalamayı ödeme çözümünüze sorunsuz bir şekilde eklemenize yardımcı olmak üzere tasarlanmışlardır.
Yazılım Geliştirme Kitleri (YGK)
iOS, Android ve web için entegrasyon. Visa Duyusal Markalama YGK’ları sadece ön planda yer alan animasyon, ses ve dokunsal dosyalar içerir. Kişiselleştirmeler arasında renk, boyut, ses ve dokunsal seçenekler yer alır.
Kendiliğinden Entegrasyon
Tasarım içerikleri ve animasyon spesifikasyonları da mevcuttur. Öğeler ödeme çözümünüze özel olarak hazırlanabilir.
Visa Dijital Marka Gereklilikleri
Zorunlu Visa marka öğelerini sunduğunuz dijital ödeme deneyimine nasıl dahil edeceğinizi öğrenin. Visa markasının sizi yeniliklere ayak uydurmanız, ilgi düzeyinizi devam ettirmeniz ve hedef kitlenizin istediği yerde bulunmasına imkan sağlamak için sizi güçlü bir şekilde desteklediğinden emin olabilirsiniz.
Sorular ve Yanıtlar
Sık sorulan sorulara yanıt alın.
-
Üç farklı Visa Duyusal Markalama öğesi (ses, animasyon ve dokunsal titreşim) onaylanan Visa işlemini birlikte teyit ederler, ve ödeme donanımı ile desteklenmesi durumunda, üçü de dahil edilmelidir.
-
Visa Duyusal Markalama, yeniden yüklenebilir Visa Ön Ödemeli, Visa Banka Kartı veya Visa Kredi kartı ile yapılan bir Visa işleminin onaylanmasının hemen ardından başlamalıdır.
-
Evet. Müşteri deneyimi, kullanılan Visa kartından bağımsız olarak tutarlı olmalıdır.
Visa Duyusal Markalama hakkında daha fazla bilgi için, lütfen bize [email protected] adresinden e-posta gönderin.